Over dit leertraject
De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid, dat leer je hier! Niet alleen maar aansluiten bij de verwachtingen van je klanten, maar die verwachtingen zo overtreffen dat hij of zij 100% zeker zal terugkomen. Maar waar liggen de ultieme mogelijkheden en de onvermijdelijke grenzen voor het aanbrengen van die extra's waarmee jij jouw dienstverlening excellent maakt? Als je dit leertraject hebt gevolgd, weet je precies hoe je ultiem klantgericht kunt denken en handelen.
Opbouw en duur
Dit leertraject bestaat uit een reeks speciaal geselecteerde cursussen over klantcontact en klantgerichtheid, inclusief vragen en opdrachten. Je leert:
- Verdiepen in wie en wat jouw klant is
- Kennis van begrip (extra) service
- Toepassen van manieren om van klachten kansen te maken
- Effectief communiceren met je klanten
- Vraagtechnieken toepassen in ontmoeting met klanten
- Kennis van de theorie over klantgericht handelen en klantenbinding
- De kunst van het begroeten en observeren
- Herkennen van klantgedrag
- Hoe een klant wel of niet aan te spreken
- Kennis van de praktische principes van beleefdheid
- Toepassen van het zogenaamde 'inspringmoment'
- Kennis van diverse typen klanten
- Verplaatsen in je klant en daardoor meer omzet genereren
- Herkennen van soorten klanten
- Bewust zijn van diverse typen verkoopmedewerkers
- Werken met de AdviesCirkel
- En nog veel meer!
In totaal bevat het leertraject circa 20 uur aan leerstof en materiaal. Alles is op eigen tempo te volgen. De voortgang blijft tussentijds bewaard.
Certificaat
Als je het leertraject succesvol afrondt, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat als bewijs van afronding.
Contact
Heb je vragen of hulp nodig? Neem dan contact op via klantenservice@hobp.nl.